ismail
  Ziyaretçi Defteri
 


İsminiz:
Mesajın:

 Arkadaşlar siteye her 30 dk. bir yorum yapabilirsiniz...Bu kutucuğa tıklayarak göder gitsin yapın :)

<-Geri

 1  2 Devam -> 
İsim:terminatör
Zaman:15.03.2009, 13:34 (UTC)
Mesaj:selam siten güzel olmuş bence seafightten biraz daha bir şeyler koy bide korkunç ve komik resimler yeterince fazla değil biraz daha koy tasarım konusundada değiştir istersen bilmem senin için güzel mi ama bence ben bir ziyaretçi olarak beğenmedim :d sana siteni geliştirmende başarılar by siteme beklerim sitemin adresini sana bıraktım ordan bana ulaşabilirsin

İsim:kerem
Zaman:14.03.2009, 11:25 (UTC)
Mesaj:selam beni tanıdınmı kanki siyen

İsim:BURAK*KAPTAN
Zaman:07.03.2009, 14:09 (UTC)
Mesaj:Arkdaş filomuza gelmek istiyorsan ilk once oyuna başladığından beri bize düşman olan filolardan birine girmemiş olman lazım..www.aftoz-aft2.tr.gg gir kurallarımız ve filo bilgilerimiz orada var..

İsim:mustafa akgül
Zaman:05.03.2009, 17:43 (UTC)
Mesaj:selam arki çok güzel bi site olmuş benim sitemde beklerim wwww.inlineoyunlar1994.tr.gg

İsim:ZCh FİLosu üyesi
Zaman:21.01.2009, 18:09 (UTC)
Mesaj:Kardeş siten güzel olmuş hoş olmuş ama o seafightteki resimler tame değil birde bazı şeyler çok saçma mesela top liste onu bence kaldır birde seafightte sana nasıl ulaşabilirim iletişimden sana birşey geldimi bilmiyorum ama sana bir şey yazdım nickinin kullanarak sen doğu amerikadaysan bana cevap yaz lütfen

İsim:-
Zaman:26.10.2008, 09:01 (UTC)
Mesaj:Aydınlıklar ülkesi RAKASİM BİRLEİŞK DEVLETLERİ sizleri misafir etmekten onur duyacaktır. Sevgilerle... www.rakasim1.tr.gg
Yorum:selam herkse

İsim:jale
Zaman:04.10.2008, 09:45 (UTC)
Mesaj:selam iyi güzel olmuş başarılar dilerim sana by0

İsim:sibel
Zaman:03.10.2008, 14:25 (UTC)
Mesaj:siteni geliştirmende sana başarılar diliyorum benimde siteme beklerim..

İsim:mert
Zaman:03.10.2008, 14:16 (UTC)
Mesaj:selam arkadaşım bu siteyi yapmanda sana başarılar dilerim kendini fazla yorma düşünerek yap ama güzel yap

İsim:kahraman
Zaman:03.10.2008, 14:00 (UTC)
Mesaj:selam ya ben bu siteye ilk girdiğimde hiç bir şey yoktu ama iyi yapmışın sana başarılar diliyorum arkadaşım

 
  Bugün 1 ziyaretçi (5 klik) kişi burdaydı!  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=